ajuuda siusplaau
Hola!
Necessito la opinió de els nois. A veure que en penseu vosaltres. M'agrada un nen del meu curs, parlem Per xat i tal, pero cara a cara no ens diem res. Ens tenim vergonya.Els meus amics em diuen que ell va per mi i jo no se si es veritat. Jo l'hi he preguntat per qui va i m'ha dit que per una persona pero no m'ha dit res mes. No se que fer, perqué jo tinc moltes ganes de sortir amb el pero no se que fer per treurem la vergonya, vosaltres que em recomaneu?
InterPersonal

Hola Anooniimaaa09!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Ho vas fer molt bé! No és gens fàcil preguntar-li al noi que t'agrada si va per algú, i tu ho vas fer! :) Com saps no podem saber si li agradem a algú si no li preguntem directament, i el primer pas ja el vas fer. Ara hauríem d'esbrinar si aquesta persona que li agrada ets tu!
Per saber-ho pots preguntar-li directament, o dir-li a algun amic/a que li pregunti. A partir d'aquí, si tots dos us agradeu, haureu d'empassar-vos la vergonya i decidir si voleu començar a sortir o bé esperar una mica, és decisió vostra!
Esperem que vagi molt bé la vostra història!
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat