dieta!!!!!!!!!c
hola,em preguntava sobre les dietes que et possen els dietistes.Et diuen que tens que fer la piramide d'alimentació o una dieta especifica en cada cas?
Sara Bujalance

Hola Roig14! En general el que fan per a les persones que no tenen cap problema de salut i que porten un estil de vida "normal" és fer una dieta basada en la piràmide alimentària, de cara a que aprenguin a fer un hàbit alimentari saludable. Qual li han de fer una dieta a algú que té algun problema de salut o que fa moltes hores d'esport alehores li adapten la dieta. També està basada en la piràmide alimentària però adaptada a les seves necessitats específiques. Si tu estàs bé de salut i el teu estil de vida és normal (vas a cole, fas esport 2-3 vegades a la setmana, etc. ) i vas a un dietista el més probable és que t'ensenyi a menjar tal i com descriu la piràmide. Molts petons!!