com em puc aprimar???
hola!!!
us voldria preguntar dos coses:
1- com em puc aprimar rapid? és k e intentat no menjar pro la meva mare qan veu k no menjo em renya
2- medeixo 1'70 i peso 50, estic be? es k em veig obesa com una foca.
dew, un peto!
Sara Bujalance

Hola SMDunia!
El teu pes és baix, estàs prima, massa i tot! Així que és impossible que estiguis grassa. El problema no està en el teu cos (el teu cos està prim) sinó que el problema està en com t'estàs veien tu a tu mateixa perquè t'estàs veient amb més quilos dels que tens realment. La solució a això no està en aprimar (no ho necessites) sinó que ho està en millorar autoestima, o sigui, aprenent a valorar-te de forma positiva i estimant-te a tu mateixa tal i com ets.
Pel que fa a aprimar ràpid, no és gens bona idea! Quan aprimem ràpid després engreixem també molt ràpid i molt sovint amb algun quilo més. Això passa perquè quan aprimem ràpid el nostre cos "s'espanta" i aprèn a engreixar per tal de tenir reserves d'energia. Per tant, la millor manera de mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat, suficient (sense passar gana) i repartit en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda). Molts petons!!