Perduda
Necessito ajuda, estic passant per un mal moment, institut nou, companys nous... podem dir que tinc bastants problemes però ningú sap quins són jo necessito ser feliç però com ho podria aconsqguir?
InterPersonal

Hola @nna! Sóc l'ELisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que és un moment de canvis a la teva vida. Els canvis atots ens provoquen certa incertesa de com anirà tot. Has de confiar. Confia en elt que has fet altres vegades quan has aconseguit èxits: fer amics, epr exemple, o qualsevol altre èxit. Tens recursos epr afrontar la situació. De totes maneres, també estaria bé que poguéssis compartir aquesta situació i el que sents amb algu. Busca't un amic , familiar, adult de confiança, monitor, etc, amb qui puguis parlar i anar paint i afrontant tots aquests canvis! Ànims i energia! Eli Aulet www.interpersonal.cat