Vergonya, què faig?
holaaa! Sóc una noia que toca la guitarra i sempre m'he possat nerviosa quan toco davant de la gent. A casa sempre la toco bé, perquè la toco sola.
Aquest dilluns tinc un concert de guitarrra i haurà molta gent. Apart hi ha un noi que també anirà al concert i no vull quedar en ridícul d'ell.
Què faig per no tenir vergonya? A casa ensallo moltíssim però davant de la gent no em puc concentrar. Nose què fer!
Quan toco davant de la gent, em poso nerviosa, em tremolen els dits, i avegades, sense que em doni compte vaig molt ràpida tocant perquè en el fons desitjo que s'acabi ja aquesta cançó.
Total, que sóc molt tímida, què faig per no ser tímida? I que faig per què què pugui tocar bé la guitarra? Ajudaa, que no vull fer el ridícul una altre vegada!
Moltes gràcies💚
InterPersonal

Hola Sensenom07!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva confiança!
Fa dies que vas fer-nos la consulta i entenem que el concert ja el vas bé. Segur que ho vas fer molt bé! :)
Per properes vegades has de tenir present que és del tot normal que et posis nerviosa quan has de tocar davant de tanta gent, a tothom li passa! Per tant, saben que et posaràs nerviosa el que pots fer és aprendre a gestionar aquests nervis perquè no et "traeixin" en el moment. Aprendre a respirar correctament et pot ser d'ajuda, confiar en que ho faràs bé (has practicat molt i ho saps fer bé) i practicar amb gent de confiança al davant.
No deixis d'exposar-te a aquestes situacions, perquè com més ho evitis més et costarà afrontar-les!
No tinguis por i endavant! No passa res perquè estiguis nerviosa!
Una abraçada i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat