AJUDA
Hola, bona tarda. El dimecres que vé (10 de juny) m'envaig a la platja a fer el Treball de Síntesi, amb l'institut. Jo vaig a segon i vaig amb les nenes de primer, perquè sóc nova aquest any, i ningú de 2n vol estar amb mi.
Com que a la platja de treball de síntesi anem només els de segon, que puc fer per no estar aburrida a la pisicna, a les estones lliures, a la platja...?
Molts/moltes que estigueu pensant que sóc una borde, o potser que soc una prepotent i per això estic sola, no és veritat, perquè jo no els hi he fet res per estar sola, només perquè trec bones notes (8, 9 i 10), m'esforço i tinc interés per aprendre, no encaixo ni els hi caic bé. A més, el Treball de Síntesi és obligatori i he d'anar a la platja si o si. Què puc fer? Ajuda siusplau.
InterPersonal

Hola Anònim!
Fa dies que vas fer-nos la consulta, i el dia 10 de juny ja ha passat, com va anar? Esperem que anés millor del que esperaves!
Quan s'arriba nou a una classe, on el grup ja està format, pot costar una amiga encaixar, però no és impossible. Com saps que no els hi caus bé? Segur que entre els teus companys i companyes hi ha més d'un/a que està interessat a conèixer-te.
Nosaltres el que et recomanem és que busquis tu els contactes, interessa't per la gent, parlar amb el company/a que tinguis al costat a classe, busca punts i aficions en comú... També podries apuntar-te a alguna activitat que t'agradi, de les que facin alguns companys de classe. D'aquesta manera pots començar a conèixer gent en un àmbit diferent de l'acadèmic, mentre t'ho passes bé!
Si veus que et resulta molt complicat, sempre pots parlar-ho amb el tutor o tutora, perquè et doni un cop de mà!
Una abraçada i disculpa el nostre retard en la resposta! Bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat