No se que pensar.....
hola!
mira, t'explico, soc una noia de 14 anys. aquest estiu he canviat de grup d'amics, per què amb l'altre no em sentia molt còmode per la diferència d'edat. Doncs bé, en aquest nou grup, vaig conèixer un noi,que ja ha primer vista ja ens vam portar molt bén. vam ser molt bons amic durant casi bé un mes. Cada dia parlàvm pel whatsapp, es ho explicàbem tot... Bueno, un dia vaig donar-me que m'agradava, li vaig explicar a una amiga i em va dir que ella creia que jo li agradava.despès d'això el seu millor amic, li va preguntar que qui li agradava i va dir que jo. despres ho vaig saber. vam estar fins el final de l'estiu molt bé i tal, em cuidava i tot això, em defensava sempre que calia,...encara que ell es un any mes gran que jo. un dia, ens vem enfadar no ens paralàvem ens ignoràvem, i ja et dic k vem estar desde mitjans dd'agost fins a principis d'octubre enfadats. despres ell em va demanar perdó i bueno vam quedar amb pau. a la semana va voler parlar amb mi i em va dir que ell de moment no volia res amb mi, pel fet de que com haviem estat molt de temps sense parlar, però em va dir que el s'ahvia començat a gagradar un altre cop.Ara em tracta com abans, em ve a buscar a casa sempre que quedem amb els amics, sempre m'acompanya... el problema esk des del dia k ens vem demanar va aver un amic ke va estar sempre amb mi ajudant-me i ara, es el meu millor amic, però ara, el noi aquest, sempre k estem el meu millor amic i jo rent o junts, es ratlla i normalment es "burcha". ell un dia vam quedar amb els amics, i durant un moment se'n va anar i quan va tornar em va dir que havia anat a veure una amiga que estava per allà. Ara mateix no se que pensar, estic cunfosa, que faig, em podries aclarar alguna cosa si us plau?
gràcies una abraçada
InterPersonal

Hola ! Sóc l'Elisabet Aulet. Psciòloga d'Interpersonal. Puc intentar ajudar.te a aclarar alguna cosa, però tot seràn suposicions. Has d'Intentar parlar amb ell! Potser necessita que li deixis clar que l'altre noi és un amic i ja està? Si actua així només quan hi ha el teu amic potser li pugui passar que no enten la relació que tens amb aquest amic. Tens dret a tenir amics nois i t'ajudarà a que no interfereixi en la relació amb aquest noi que t'agrada si li deixis clar que només és un amic i li dius que pot confiar plenament en tu. Fes-lo partícep d'aquesta amistat, igual com feu amb altres amics. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat