Algun consell per favor?
Hola sóc una noia de dotze anys i fa un any que vaig conéixer a un noi francés que em va agradar a primera vista, va ser amor a primera vista. Llavors va començar a jugar amb unos amics a les cartes i es juntava amb ells, i ells m'ho van presentar i a la meca millor amiga, que també lo agrada molt. Només esta 1 mes a Catalunya, no sal castellà ni catalán només francés i anglés, desprès s'envá a França. El mes que va estar a Catalunya ens ho passavem genial i la meva millor amiga amb ell també i estàvem bojes per ell. Llavors el día que es va anar la meva millor amiga i jo van decidir dir-li que ens agradava i ho van fer. La seva resposta va ser que lo agradava la meca millor amiga i que jo lo agradava una mica. Llavors durant aquest any he aprés una mica de francés pero intentar tenir alguna cosa en comú. Aquest any també he fet un cambi radical de moltes coses, no per ell sino per moltes al tres coses, i no se si l'agradaré. Aquest any arribarà el 5 de juliol i estic molt nerviosa ja que no l'he vist en 1 any i no se si l'agradaré. Voldria que en donessiu consells de con fer que es fixi amb mi i intentar agradar-li sent jo mateixa. Però també sense fer mal a la meva amiga. Es molt complicar espero que m'entengueu!
InterPersonal

Hola Sinditty!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns i enhorabona per la valentia en explicar-li els vostres sentiments cap a ell.
És important que facis les coses (com aprendre francès) i tots els canvis que vulguis fer perquè tu vols, i no pels altres, ja que això no t'assegura que li agradis i com molt bé dius és fonamental agradar-li sent tu mateixa!
D'aquí a 3 dies arribarà aquest noi (quins nervis), i com tu nosaltres no podem saber si li agradaràs o no, o si li seguirà agradant més la teva amiga. Això ho descobrireu en el moment que el veieu i li pregunteu. El consell que nosaltres et podem donar és que sempre siguis tu mateixa, quan algú s'enamora d'una persona ho fa perquè li agrada com és. Interessa't per ell i per les seves coses, segur que després d'un any teniu un munt de coses a explicar-vos! Coneixeu-vos millor i a veure què passa.
Pel que fa amb la teva amiga, estaria bé que ho poguéssiu parlar abans que ell vingués. Ella segueix sentint el mateix que fa un any? Si finalment ell decideix estar amb la teva amiga i no amb tu, com ho gestionareu? I si passa el contrari? També pot passar que quan el veieu de nou cap de les dues senti el mateix o que sigui ell el que no mostri interès. Totes les opcions són possibles! Us recomanem que per sobre de tot feu valer la vostra amistat independentment del que passi amb aquest noi!
Esperem haver-te pogut ajudar una mica i ja ens explicaràs com ha anat el retrobament! ;)
Una abraçada i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat