Important
Hola, ecric perquè necessito ajuda. Ja fa 2 mesos que em vaig començar a obsessionar amb el menjar i l'esport. Jo madeixo 1,63 i fa dos mesos pesava 52 (el correcte) pero ara peso 50, 5. No menjo ni la mitat que avans i faig moltissim esport. Ara tinc el cos perfecte i fins i tot m'ho diuen. (No negare que m'encanta que m'ho diguin) Però, ara que tinc el cos perfecte, no se com parar. Em sento malament cada cop que menjo i jo ser i reconeixo que tinc un problema. I el problema es que tinc por a engreixar. Què puc fer? Jo estic disposada a millorar.
Sara Bujalance

Hola anonimus! Gràcies per confiar en mi i explicar-me la teva situació. Entenc que estiguis amoinada, pel que dius sembla que la preocupació pel físic ha anat massa lluny i això podria acabar convertint-se un trastorn de la conducta alimentària, o sigui, en un malaltia mental molt greu que fa molt de mal a la persona que la pateix. Demostres ser molt madura adonant-te del problema que tens i molt valenta demanant ajuda. El que necessites fer és parlar amb els pares. Sé que pot ser difícil fer-ho però és imprescindible que ho facis per tal de rebre l'ajuda que necessites. Tu no tens la culpa del que t'està passant i els teus pares volen ajudar-te tal i com tu voldries fer-ho si ells tinguessin un problema. Un cop ho hagis fet t'hauràs tret un pes de sobre i rebent ajuda aconseguiràs trobar-te bé i que les coses amb el menjar siguin normals. Molts ànims i molts petons!!