Ningú o tothom?
Hola! Tinc 14 anys a punt de fer-ne 15 i encara no m'agrada ningú. M'agraden els nois, almenys les noies no em posen i mai he sentit res especial per un noia. L'any passat si que m'agradava un nen, però aquest any, ningú.
És normal que a l'adolescència no t'agradi ningú?
I aprofito per explicar-te una altra cosa que també va lligada al tema:
Ara no m'agrada ningú, però és que quan un noi guapo em diu que sóc guapa, em somriu, em mira molt o em diu coses agradables, a vegades, m'imagino sortint amb ell i tenint una relació, i, a vegades fins i tot, m'imagino coses més pujades de to.
quan penso en aquesta situació (quan em somriuen, em miren, em diuen coses boniques...) somric i això diuen que ho fas quan estas enamorada... Però és que jo no estic enamorada!
Si us plau, ajuda!
Moltes gracies i un petonneeeeet:*
InterPersonal

Hola ! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. L'adolescència no porta cap etiqueta de que realment hagis d'estar enamorat. Si que passa que és quan el nostre cos està preparat per l'enamorament, però no hi ha un dia concret i també depèn de si topem amb algu que realment ens interessa i si nosaltres també sentim l'interès. Pot ser que ara t'interessin altres temes o no hagi arribat ningú que et cridi l'atenció suficientment. És totalment natural!!
l'altra pregunta: a tots ens agrada que ens diguin coses boniques i ens prenguin atenció. Això no vol dir que estiguem enamorats, només que ens agrada això. Imaginar-te aquestes situacions és natural també a la teva edat. T'estàs preparant pel tema i et surgeix la curiositat. Tot arriba quan ha d'arribar, no cal córrer! Eli Aulet www.interpersonal.cat