pes
Tinc 14 anys, medeixo 1,62 cm i peso 53kg. No estic contenta amb el meu cos, però els meus pares em diuen que no em preocupi, he decidit apuntar-me a un gimnàs tot l'estiu per aprimar. Un dels meus majors problemes es que no m'agraden les meves cames i per això vull anar al gimnàs encara que algunes amigues m'han dit que encara engreixaré mes si faig exercicis per aprimar cames. Com podria aprimar uns quilos mes? si vaig al gimnàs aprimaré cames?
gracies, un petó adolescents <3
Sara Bujalance

Hola Roig14! El teu pes està fantàstic, així que fes cas dels pares perquè no necessites aprimar res! Pel que fa al gimnàs, fer esport és una molt bona manera de mantenir un bon pes i de treballar el cos. No t'amoinis perquè per molt esport que facis les teves cames no es faran més grans (no és tan fàcil guanyar múscul i per aconseguir-ho hauries de fer moltes hores d'esport diàries), així que tranquil.la. De fet, l'esport millora l'aspecte físic, el que sí notaràs és que et poses més en forma i les teves cames tonifiquen i s'estilitzen. I recorda que per mantenir un bon pes i estar prima (com ja ho estàs) només cal fer esport i ser constant en una alimentació equilibrada. Molts petons!!