Que algun adolescent m'ajudi!
Hola adolescents! Soc una noia que fa primer de batxillerat i desde l'ESO que jo tinc un grup d'amics (format per nenes i nenes) però aquest grup per culpa de enfados i això s'ha anat convertint en dos grups, com m'explico, que totes les nenes s'han juntat elles soles i jo i els nois amb un altre, sincerament estic super còmoda amb ells però evidentment que m'agradaria conéixer a alguna noia, però fora del 'grupet' d'amics, tinc un parell de noies que ens hem començat a portar super bé aquestes últimes setmanes i m'han ajudat moltíssim ja que hem són sinceres, es pot confiar etc. M'agradaria conéixer gent nova i deixar el grupet, però per part tampoc vull pels nens, perquè són amb els que estic més agust i també m'entènen però esque ni la meva millor amiga es preocupa per mi, nosé, creieu que un canvi de vida estaria bé? Potser sonarà tonteria però estic feta un lio.. Jajaj! Resumint: Segueixo amb els nois, o faig nova vida amb nova gent? Petonets! :)
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Conèixer gent nova sempre està bé! No seria compatible mantenir els teus amics del grupet i a més començar a conèixer algunes noies? Nosaltres pensem que sí! Sumar gent a la teva vida sempre està bé, i com més en sumis més probabilitats de trobar una molt bona amistat.
Per tant nosaltres et recomanem que et relacionis amb més persones de la classe o que t'apuntis alguna activitat que t'agradi, sempre és una bona oportunitat per conèixer gent mentre t'ho passes bé ;)
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat