Estic mal del cap o que?
Hola! Bé, jo venia a dir que el que hem passa és que a vegades hem veig bé i unes altres hem veig gorda.
Pel matí, hem veig bastant bé i no estic del tot malament amb el meu cos, però desprès de menjar, pel migdia o així hem veig grassa i aixó em confon moltissim:( I tambè que fa dos anys o així que vaig començar vomitar per aprimar, però sabia que era dolent i vaig decidir no fer-ho més, pero el cas es que avui estava molt estressada i desprès de sopar.. vaig tornar a vomitar perque hem tornava a sentir com abans.. I com que, des del meu punt de vista, no sóc massa guapa de cara ni lligo molt ni res penso que com a mínim vull millorar el meu cos, ja que la cara no puc i no vull anar com una payasa amb deu kilos de maquillatge, i es per aixó per el que vomito, per intentar agradar-me una mica més a mi, els altres hem donen igual, jo hem vull veure bé per mi i no per el que hem diguin..
Gràcies.
Sara Bujalance

Hola fadelac! Al llarg del dia és normal que ens sentim més inflats o plens, això és degut a que anem bevent i menjant, però això no vol dir que haguem engreixat. Si al matí et veus bé, fes cas d'això i pensa que els altres et veuen com et veus al matí. I molt important, res de vomitar! Vomitar no aprima! (si coneixes a algú que està prim i vomita, ho està per altres motius perquè el vòmit no aprima). A més, provocar-se el vòmit és molt perillós, tant que pots acabar a l'hospital fins i tot. La única i millor manera de mantenir un bon pes és ser constant en una alimentació equilibrada i fer esport. Pel que fa a la cara, sembla que estàs sent massa dura amb tu mateixa. Intetat veure't de forma més positiva i mira de trobar un pentinat i un maquillatge que afavoreixin els teus millors trets i dissimulin els que no t'agraden tant. Un bon maquillatge li queda bé a tothom. I molt important, parla amb la teva gent de confiança, com els pares i amics, sobre com et sents amb el físic, ells t'ajudaran a sentir-te millor. Molts petons!!