No trobo la meva mitja taronja
Hoe la, gràcies per a fer el consultori
Tinc 16 anys i em diuen que soc guapo i tal ( no es per xulejar, pero estic baix d'autoestima ) i encara no he trobat la meva mitja taronja. Tinc bones amigues, pero qui m agrada suda de jo. Tinc por de qe siga massa poca cosa per ella, tot i que som molt amics. K faig? Contesteu rapid
InterPersonal

Hola anònim!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
A nosaltres no ens agrada parlar de "mitges taronges" ja que implica que no podem ser felices si no estem amb una persona en concret (que ha d'encaixar exactament amb nosaltres!).
Nosaltres preferim parlar de taronges senceres que es troben amb altres taronges (o peres o pomes o síndries) i amb qui decideixen fer una part del camí junts. Així és molt més alliberador, no trobes?
Aprofita aquest temps que no tens parella per disfrutar dels teus amics i per descobrir-te a tu mateix (quines aficions tens? què t'agrada d'una persona? quines coses et molesten? quins són els teus valors?...). Intenta conèixer gent i viu com una taronja sencera (que no necessita ningú més per estar completa)!
Una abraçada!
www.consultajove.cat