Amor...030615
Hola! Tinc novio...pero estic començant a sentir algo pel meu profesor de castella....ja se que no podem fer res i tot aixó. Pero...li vull enviar una carta que posi el que sento per ell, bueno i tambe que a sigut un profe fantastic. Que creieu? Ho faig o no? Es que tinc la necesitat de dirli...es molt raro aixó...estic massa confosa crec....Ajudeume siusplau....Es que cada vegada que pasa pel meu costat o el vec vull abraçarli!! Enserio, sento la necesitat de dirli el que penso d'ell i el que penso. El profe amb la clase tenim molta confiança. Que faaig?!:(
PD: Els numeros del titol son per enracordarme de quin es..
InterPersonal

Hola Vicky,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
És cert que hi ha persones a la nostra vida que ens influeixen, i molt sovint es tracta de professors o professores que hem tingut. A vegades, el sentiment d'admiració pot ser tan gran, que el podem arribar a confondre amb l'amor.
Segurament el teu professor agrairà que li escriguis una carta de reconeixement (a tots ens agrada que ens recordin les coses que fem bé, oi?), però et demanarem que siguis curosa amb el contingut. Això vol dir que escriguis allò que vulguis, però amb una norma: que no et faria vergonya que ho llegís en veu alta. (així evitaràs traspassar els límits professor-alumna)
Una abraçada!
www.consultajove.cat