que faig?
Hola, la questió és que l'any passat m'agradava un noi (aquet tenia novia pero ell sabia que ami magradava) com jo em vaig enterar que ho savia un dia li vaig dir tot, em va dir que no passava re que seguiriem sent amics i tot continuaria igual. El temps va anar passant i no m'obre mai ni es comunica amb mi per cap xarxa social, d'aqui dos setmanes el veure, que faig? passo d'ell o li dono dos petons i tal? ah i si no es parla amb mi es que m'ha oblidat oi? jo no el puc oblidar... porto un any aixi que puc fer per oblidar-lo? Moltes gràcies:)
InterPersonal

Hola Mariona,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Entenem que tinguis aquests dubtes, però segurament ell no ha iniciat cap conversa per evitar qualsevol tipus de malentès. Si està amb una relació, li hauràs de respectar. També t'avancem que és molt complicat mantenir una amistat amb una persona que t'agrada, així que potser hauràs de posar una mica de distància i intentar oblidar-lo.
Això no vol dir passar d'ell, pots ser cordial i saludar-lo, però evita estones a soles amb ell, o intentar controlar els seus moviments.... posar distància és la manera més fàcil d'oblidar una persona. Centra't en tu i en fer coses que t'agradin, d'acord?
Una abraçada!
www.consultajove.cat