Pes
Hola. Mira am dik Jessica i tinc 15 anys sempre e set una mica grassoneta i sempre se nan enrrigut de mi.
Ara am vull aprimar po no u aconsegueixo.
E intentat posarme els dits i vomitar po am fa fastik, aixi ke no u e fet.
Maprimo molt pok i veig que vomitar es la solucio mes facil
InterPersonal

Hola Jessica! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. T'entenc en que ho hagis passat malament amb els comentaris desafortunats que dius. Però la solució de vomitar no és la més adequada, porta molts d'altres problemes que ara mateix ni te'ls pots pensar!! Aprimar-se de forma ràpida no funciona per mantenir el pes!!! El millor i més saludable és anar a una nutricionista i fer exercici físic. Seria important que tiréssis per aquesta via que et proposo. Els resultats ràpids no porten a cap bona solució, al contrari, poden complicar molt més la vida! Cuidar-se està molt bé, però ho hem de fer de forma sana per mantenir els canvis, això ens ajudarà a tenir un estil de vida saludable i a estar més satisfets amb nosaltres mateixos!! Moltes gràcies per al confiança! Elisabet Aulet www.interpersonal.cat/ fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga