Ajuda, si us plau!
Hola Adolescents! Ultimament estic molt preocupada, em sento gorda..em miro al mirall i no m' agrada com sóc..Faig molt esport i intento fer dietes però encara així no aconsegueixo agradar-me..Això em preocupa molt perquè fa uns anys vaig patir anorèxia i em fa por recaure... Medeixo 1,66 i peso uns 60 kgs però vui aprimar 5kg o més.. Em diuen que estic bé però jo no penso el mateix.. que puc fer? Ajudeu-me si us plau..
Sara Bujalance

Hola! Fes cas del que et diuen els altres perquè el teu pes està bé com està! No necessites aprimar res! Si aprimes, de fet, pots tenir problemes seriosos de salut, i més tenint en compte que ja vas patir anorèxia. El millor que pots fer per mirar de mantenir un bon pes és menjar saludable i fer esport, a part d'això no cal que facis res més. I molt important, parla amb la teva gent de confiança: pares, amics... sobre com et sents i la preocupació pel cos. Ells t'ajudaran a sentir-te bé amb tu mateixa i a evitar un problema tan greu com l'anorèxia. Molts petons!!