Ànsia
Hola. Ja fa temps que m'agafen "atacs de gana" en que no em puc controlar i menjo desmesuradament tot el que trobo. Menjo moltíssim i sobretot greixos, fins que em trobo malament i no puc més. No sé que em passa i no puc controlar-me quan m'agafa. Jo he pensat que pot ser que sigui per estrès emocional o nervis ja que menjo amb molta ànsia. Però tampoc sé de on em ve aquest estrès. A més també practico bastant esport que m'ajuda a controlar-ho. Però encara així em passa de tant en tant i últimament més sovint. No estic gens gras però no crec que això sigui res sa... Siusplau ajuda o consells per superar-ho.
Gràcies
Sara Bujalance

Hola Roggers98! El que sembla que t'està passant és que t'agafa ansietat pel menjar. La millor manera d'evitar l'ansietat és fer 5 àpats al dia: esmorzar, dinar i sopar com a principals i 2 complementaris, 1 a mig matí i 1 a mitja tarda. D'aquesta manera vas menjant cada 3-4 hores i no dóna temps a que t'agafi gana en excés. També és important que els àpats siguin variats, equilibrats i suficients (no et quedis amb gana). Sobretot no et saltis cap àpat. L'ansietat apareix quan mengem massa poc o portem masses hores sense menjar. Fer esport també t'ajudarà, tal i com ja fas. Si tot i així sents que és difícil controlar el menjar ves al metge i explica-li, ell/a et pot ajudar. Molts petons!!