Els meus pensaments
M'agradaria si algú pogués llegir aquest link per dir-me si són normals aquests sentiments que habiten dins meu. Només vull dir que tinc l'autoestima molt baixa i també m'agradaria saber com millorar-ho.
link: http://pensamentsadolescents.blogspot.es
PD: en aquell bloc podeu observar que escriure no se'm dona gaire bé.
InterPersonal

Hola!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Els pensaments els podem escollir una mica, o si més podem escollir no fer-els-hi cas. Quan aparèixen al nostre cap, els deixem passar i ja. Els pensaments no són la realitat només són fruit del nostre cap.
Estigues atenta al que passa a fora, no tan dins teu. Més si semrpe són pensaments negatius que et fan estar trista o poc satisfeta de tu mateixa!
Per tenir bona autoestima un ha de saber les seves qualitats i punts forts, veure què li diu la realitat de fora i deixar de fer donar voltes als aspectes que no ens agraden tan de nosaltres mateixos.
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat