Amor de adolescent
Bones adolescents,tinc un problema amoros.
Fa desde un any estava surtint amb un noi vam durar bastants de temps pero yo vaig tallar amb ell pero me'n vaig arrepentir tant perque l'estimava molt.Vam deixar de parlar desde el Febrer de 2012 hasta fa poquet,no parlem molt,casi res pero em va vindre una amiga ensenyame una conversacio de ella i ell dient que m'estiva i volia estar amb mi.Yo tambe l'estimo pero el te moltes ''amiguetes'' I no se que fer per lo menys parlar amb ella no se ya de que parlar amb ell,Que faig seria de molta ayuda aixo un peto adolescents<3!
INDEPENDENT<3
InterPersonal

Hola ladySwag! Sóc l'ELisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs si encara l'estimes, digua-li el que sents. De totes maneres , cal que li diguis com et fa sentir això de que tingui tantes amiguetes, de quina manera pots confiar en que són amiguetes i prou. Saps si són amiguetes i prou? si només són amigues pensa que tot i ser un noi té dret a tenir amigues, i que també poden ser amigues teves. Les parelles coneixen els amics de l'altre. Per tant, clarifica el que sents i vols amb ell, i que ell t'expliqui! Així podreu saber si val la pena tornar acomençar junts. Sort! Eli AUlet www.interperosnal.cat