Lligar al whatsapp
Hola gracies per llegir! Mira a veure si pots ajudarme a mi m' agrada un noi i crec que tambie li agrado a ell i parlem per whatsapp i tal pero es com si als dos ens faltes un empujon saps? a mi m' agradaria parlar amb ell mes (per whatsapp no em fa tanta vergonya) i voldria obrirli pero si l' obro molt no se semblare una despesperada? com puc deixarli caure per whatsapp que m' agrada? amb indirectes i coses aixi pero que li puc dir? i una altra cosa de que puc parlar amb ell? es que quan parlem les converses son ''-hola -hola -que tal -bien y tu -bien -me alegro -y yo'' saps ens quedem com atascats i no sabem de que parlar les converses estan com ''buides'' quins temes de conversa li puc treure? se que es una mica llarg pero gracies per llegir petons espero que respongueu!
InterPersonal

Hola noianonima!
Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs és natural tenir certa vergonya en aquestes situacions...De totes maneres, tot i la vergonya estic d'acord en tu en que cal fer passos. Anem a veure.
- No cal córrer però soi avançar. Pots introduir nous temes. Parla de interessos seus, o comuns, de `plans, etc. Pensa de què parlaries amb algu que no sentissis vergonya.
- Treu-te del cap el que pensarà de tu, ser prudent és important, però tampoc cal quedar-se aturat per si espantem a l'altre. Segur que vols estar amb una persona que s'espanti a la primera?
-sigues simpàtica i carinyosa a les converses i a poc a poc ja veuràs si poses algun emoticono més carinyos o alguna cosa. Observa com respira.
-Sempre et pots tirar a la piscina si veus que la cosa no avança i així ho veus clar!
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat