orgent
hola i gracies per atendrem,
estic una mica preocupada porto tres dies sense menjar casi res i cada cop que intento menjar vomito pero la questio es que no tinc gana, com puc menjar sense vomitar.
Sara Bujalance

Hola! Perdre la gana un parell de dies no és preocupant i pot ser degut a molts motius: un virus, el fet d'estar una mica trist per algun motiu, etc. Però si la manca de gana dura més d'un parell de dies i, a més, vomitem el que mengem és imprescindible que vagis al metge, ja que tot això pot tenir a veure amb algun tema de salut. Mentrestant, fes un esforç per menjar encara i no tenir gana perquè menjar és fonamental per a la salut, i més tenint en compte que estàs en edat de creixement. Molts petons!!