Ajudaaa
Hola tinc 14 anys i us volia preguntar que puc fer perk els meus pares em deixin sortir de festa i no haver de tornar abans de les 12 de la nit a casa. Moltes gràcies.
InterPersonal

Hola!
Aquesta és una de les grans discussions amb els pares! No hi ha cap truc o paraula màgica per convèncer els pares.
Ells necessiten poder confiar en tu i mica en mica t'aniran donant la responsabilitat de decidir a quina hora vols tornar. És tot un procés de negociació i pacte entre les dues parts. Assumeix la teva part i intenta disfrutar al màxim les hores que et deixen sortir. Així per la propera vegada (si has complert la teva part) tindràs proves de veritat i podràs demanar una estona més.
També va molt bé que seleccionis quines són les festes o dates, en què vols sortir més estona (perquè són més importants, o perquè hi van més amics teus). Així podràs regular els dies previs i demanar més estona per les dates especials. Si has complert abans, serà més fàcil que cedeixin una mica ;)
Recorda que els teus pares i tu esteu aprenent a gestionar el teu creixement, de manera que cal tot un procés d'adaptació (Tant per tu, com pels teus pares) que no és fàcil.
Una abraçada!
www.consultajove.cat