GANTXO
Hola adolescents! PRIMER DE TOT SIUSPLAU LLEGIU TOT EL MISSATGE Abui us porto una sugerència pero primer demanaria que no publiquèssiu aquest missatge. La sugerència es:
Segur que moltes noies com jo tenim amigues amb novios, i que passa, que despres ja no ens fan ni cas. He pensat k ens podrieu fer un super favor a totes aquestes persones tant noies com nois. Podrieu fer una publicació tipus (ganxo) amb un titol com (si tens parella entra aquí) per a que entrin totes i tots els que tenen parella. Pero dins aquesta publicació (en canvi de posar coses de parella, consellls...) posar un test o frases o el que sigui per a que es donin conte de que estan deixan als seus amics i amigues una mica de vanda. Aquesta a set una explicació molt pobra pero com vosaltres o peteu tant segu que podrieu fer una publicació (ganxo per a parelles) com cal. I sobretot, si arrives a funcionar.... bua no se com jo i tots els altres us o podriem agraeixer!!! Segur que teniu moltes consultes de gent amb idees pero havia pensat que seria una poblicació que de vritat ens ajudaria. Molts petons i moltes gràcies per tot sou molt grans!!!!!
InterPersonal

Hola!
Nosaltres no ens encarreguem del contingut de la pàgina, per la teva suggerència hauries de parlar amb els redactors (trobaràs el seu correu electrònic al final de tot de la pàgina web).
Per altra banda, és força habitual que quan un amic o amiga comença una nova relació, el vegis menys hores o el notis una mica diferent. És habitual que intenti repartir el seu temps lliure entre la seva parella i les seves amistats, tot i que això els amics ho vivim com un abandonament, oi?
Si hi ha una amiga o amic amb qui has perdut el contacte, intenta parlar-hi i busqueu una data o un moment a la setmana que serveixi per vosaltres. Així podreu tenir una estona per mantenir la vostra amistat. Sabem que no és tot el temps del món, però a vegades ens hem d'adaptar als canvis, si no volem perdre les persones importants, no creus?
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat