em sento tan malament amb el meu cos...
hola,
em sento fatal amb el meu cos
tinc unes cames enormes, plenes de greix, i en canvi d'adalt se'm
veuen les costelles, la clavícula, la columna i no arribo a la 70 de pit
aixo es normal? es normal que nomes engreixi de cames?
intento fer flexions i sortir a correr (...) exercicis que siguin nomes de cames, pero no dona resultat. cada cop que aprimo sem veuen mes les costelles i tinc menys pit pero les cames juro que segueixen igual. tinc molt greix acumulat als malucs, glutis, genolls (alla molt), bessons i tormells. be, per tot arreu, son horribles
quins exercicis puc fer reduir greix de cames sense aprimarme mes de bust? o que puc menjar?
es normal que nomes aprimi de bust? es que no es sa, i no m'agrada que a cada pasa em tremolin els malucs, els glutis (...) per tenir-los plens de greix, es horrible
moltes gracies, feu un molt bon treball
Sara Bujalance

Hola! El teu cos és normal. De fet, el cos femení té les cuixes més amples de forma natural i és la part on acostuma a acumular més greix, així que el teu cos està bé. El que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar equilibrat i fer esport. Qualsevol esport t'anirà bé però si fas bicicleta, step o patinatge treballaràs cames i cul en concret. Aquests exercicis també t'aniran bé:
I si tot i així continues tenint dubtes, el que has de fer és anar a veure al teu metge i demanar-li consell, ell/a et podrà dir si està tot bé. Molts petons!!