No se que fer
Hola! Tinc 16 anys, i no se que fer. M'estic enamorant d'un noi encantador pero el problema es que ell és massa gran per mi, te 23 anys. Aquest noi se que em tractara genial, pero tinc por del que pensin els meus pares o amics, ajudeumee sisplau.
InterPersonal

Hola anonima,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
La diferència d'edat pot arribar a ser una dificultat a l'hora d'establir una relació de parella. A vegades no és tant l'edat, sinó la diferència de projectes vitals i d'estils de vida. Si tu creus que aquesta diferència pot ser difícil de portar, potser hauràs de ser sincera amb ell i prendre una decisió.
Pel que fa als pares i als amics, a vegades els costa acceptar les nostres decisions (per què ens volen protegir i tenen por que ens equivoquem o que ens facin mal), però si veuen que nosaltres estem convençuts del que fem... és possible que mica en mica ho vagin acceptant.
Nosaltres no podem dir-te què has de fer. La decisió és teva: valora quines possibilitats reals tens amb aquest noi i fes una possible "previsió" de les complicacions que podríeu tenir. Si vols, parla amb ell i entre tots dos potser trobareu altres possibilitats (potser deixar-ho per més endavant, o anar a poc a poc...)
Una abraçada!
www.consultajove.cat