que haig de fer?
Hola! Sóc un noi que té baastant clar que és bisexual, encara no ho he confessat a ningú perquè no em veig preparat per enfrontar-me. La meva família es homòfoba, sempre fa cara de fàstic quan veu a dos homosexuals fent-se un petó, m'entristeix perquè es una part que jo sento i hauré de fer front.
També els meus grups d'amics (tinc 2) són bastant homòfobs, sempre parlen dels gays com algo dolent i si s'adonen que ho soc em deixaran de banda i no tinc ningú amb qui estar. Tinc molta por de donar el pas ja que tothom m'odiara i em deixara de banda per ser d'uuna manera que jo no he triat ni he volgut.
InterPersonal

Hola Adolescent català
sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que sentis aquesta por de donar el pas. La por també ens ajdua a afrontar aquestes situacions!!
Et mereixes ser respectat per qui ets i pel que sents!! Tothom s'ho mereix! La gent que ens estima ens accepten tal com són, a vegades potser es viuen algunes reaccions de xoc inicial, que són naturals quan algu no s'ho espera...però tots sóm capaços d'acceptar i entendre aquesta situació!
Pots parlar amb un adult de confiança que et pugui ajudar a encarar la situació! Vés fent passos, les pors quan es comencen a afrontar desaparèixen, en canvi com més evitem el monstre es fa més gran!
Si necessites ajuda pots fer una teràpia on t'ajudin a afrontar el camí per afrontar, però amb suport d'algu proper i amb els teus recursos també ets capaç!
Et mereixes el que demanes!
una abraçada valent!