Que hi faig?[...]
Hola!
Doncs mira, porto un dies plorant moltissim, fins que he arribat a la conclusio de demanar consell a professionals, perque no vull acabar malament.
T'explico: Fa 5 mesos que vaig començar a sortir amb un noi, dos anys més gran que jo, però del meu mateix institut, i estàvem molt bé, erem tots dos molt feliços i tal, tot i que jo sempre he tingut una certa desconfiaça en ell, no se per que. El cas es que tot anava bé, erem la parella perfecta, i tots dos estàvem disposats al que fos, l'un per l'altre. Fins que em vaig adonar de que portava uns dies raro... Volia parlar amb ell, pero ell deia que no li passava res, i que si li passes tampoc m'ho explicaria. Això em va fotre molt, perque pensaba que realment ens ho explicavem tot. I l'altre dia, per la nit, jo estava a casa d'una amiga i em va deixar. Després de 5 mesos, em va deixar. 5 mesos llençats a la brossa. Ell encara diu que m'estima, tot i que jo crec que no es cert. Estic feta pols, la gent diu que l'oblidi, però es que no el vull oblidar, perque m'ha promes que quan acabés el curs tornariem. Ara no vol parlar mai amb mi, em deixa abrçar-lo pero no li puc agafar la mà per parlar amb ell, ni mirarli als ulls, i m'esquiva pels passadísos de l'institut, i això em fa pensar que no tornara amb mi, tot i que molts dels seus amics m'han dit que si.
Suposo que em direu el mateix que tothom, que l'oblidi, que no val la pena, que un clau treu a un altre clau... Però necessito una alternativa, que no sigui oblidar-lo, perque ni puc, ni vull.
Desde que em va deixar, he deixat de menjar, he tingut impulsos de tallarme, i se m'ha passat pel cap la idea de un suicidi, pero... Pff.
Gràcies, per llegir-me!
Un petó!
InterPersonal

Hola Gemelier·Directioner·Auryner!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs si no vols oblidar-lo ja saps el que et toca...intentar soportar que ell no vol estar amb tu ara mateix. No sabem què passarà en un futur, ara el que si sabem és que ara no t'està cuidant ni valorant , no t'importa que no et cuidi? Com ot ser que no sentis que mereixes que t'estimin positivament??
Seguir esperant algu que no et tracta bé farà que la teva autoestima se'n vaig els terres! L'autoestima baixa quan no nes tractem bé i deixem que els altres facin amb nosaltres el qeu volguem! Ets una persona valiosa i necessitem al voltant aquells que ens estimen de veritat, no a mitges!!
Les relacions són molt complicades i portar una relació a mitges és un desgast molt gran!
Si no vols no l'oblidis...ja te'n cansaras algun dia , ho has de decidir tu el que vols, els altres no som ningú per decidir què has de fer amb la teva vida!!
Però sobretot, cuida't, mima't i envoltat de plans d'estiu i de gent que t'estimi 100%!
Endavant
ELi AUlet www.interpersonal.cat