LAUV THE OTHERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
No m'heu respos, em fica com que sí però no hi ha cap resposta, el missatge era:
Bé, no sé per què estic fent aquesta consulta, ho trobo estúpid. Pero en fi, ja que estic...
M'agrada un noi un any més gran desde fa un any i mig, jo a ell li agradava abans, però va aparèixer la seva
"ex" i em va deixar de banda. Sé que sóc tonta, però malgrat que no parlem ja, jo ploro sempre i el trobo molt a faltar i sento que el necessito al meu costat, era un noi que sempre m'havia tractat super diferent als demés, era cuidadós, sempre intentava no fer-me mal en res, no era massa guapo, però era perfecte per mi. A sobre sé que a la "ex" no li agrada, només està amb ell per interès i no sé... li vull dir algo pero passo de que em digui gelosa, a part, ell sabrà, ell s'emportarà el mal, i llavors jo com una tonta estaré allà per ajudar-lo, com sempre he estat per tot. Tinc 15 anys, i m'he enamorat.
Que puc fer? Es una pregunta inutil perque em respondreu que no es pot fer res, només deixar passar el temps, però porto deixant-lo passar 3 mesos, i sincerament no puc més. Ajuda urgent. Gràcies.
InterPersonal

Hola olla28!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Entenc com et sents...és doloros perdre algu que ens grada o de qui estem enamorats. A més, quan veiem que les coses no depenen només de nosaltres sembla que al principi es fa més complicat pair-ho...
El que pots fer és expressar-li els teus sentiments si és el que necessites. A vegades necessitem fer aquest pas per nosaltres mateixos, ja no per esperar una resposta, però ens ajuda fer-lo. Pots decidir -ho, tens dret a expressar el que sents, encara que els altres també tenen el dret de respondre el que sentin i ho hem de respectar. És la teva decisió!
Si ell ara està amb la ex, és perquè ho ha decidit, si s'ha equivocat se n'haurà d'adonar ell sol, perquè ell ha fet aquesta aposta. És prudent que ho respectis...fas bé en acceptar que ara és aquesta la realitat...
Esperar, pots fer alguna cosa més, doncs deixar d'esperar i fer tot el qeu puguis fer er ajudar-te a avançar!! Potser no et funciona perquè el tens massa al cap, potser caldrà començar a dir prou i fer activitats noves, i conèixer gent nova! Aprofita l'estiu per intentar gaudir del dia a dia i deixar fer ...que la vida et sorprengui!!
Endavant
ELi AUlet www.interpersonal.cat