Ja no puc seguir aixì...
holaa!! A l'hora del pati sempre em quedo sola o bé, amb la meva meja. Sempre intento relacionar-me amb l'altre gent però passant de mi i no sé què fer...ja no puc més!! Què faig? Se que es curt el text, però bueno...jeej ajudaa!!!
InterPersonal

Hola sensenom07!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs potser de moment cal que t'aturis un moment a observar si hi ha més gent al teu entorn que pots decidir conèixer. Si ja has provat totes les maneres, mira si hi ha alguna cosa que no has provat. A vegades volem solucionar les dificultats sempre de la mateixa manera i no funciona, hem de canviar de manera. Potser un nou grup d'amigues i amcis que no hi has ni pensat, o quedar-te i disfrutar de qui tens, perquè més val sol que mal acomanyat...
Pots també parlar amb algun professor o monitor o adult de confiança que t'ajudin a obrir alternatives per solucionar-ho! Sinó parar de buscar i disfrutar del qeu tens un temps també a vegades dóna noves solucions!
Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat