La meva vida es un fastic
Ultimament em sento molt sola no tinc amigues de veritat, en tinc pero es impossible arribar a confiar el 100%. Aquestes noies es riuen de mi i em venen moltes ganes de plorar no puc aguantaro mes, tinc moltes de tallarme de no menjar, vamos de morirme. Nomes visc per un noi que no puc aconseguir pero mentred pugui ser amiga seva mes igual. Em podrieu donar algun consell siusplau.
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs et diria que t'estàs perdent moltes aventures, molta gent bonica i moltes oportuntiats!
No entenc perquè et quedes i decideixes estar amb gent i amb un noi que no et valoren suficient! i d'aquí treus les conclusions de que ets tu la que està equivocada!! No pot ser! A vegades no som nosaltres els que ens hem d'adaptar a tot, a vegades simplement es tracta de situar-se en l'entorn on un, sense fer masses coses, ja és acceptada tal qual és!!!
Mira la factura que et passa mantenir-te en aquests cercles socials, et tractes malament a tu mateixa! Cal que facis un experiment i intentis descobrir nous ambients i persones on tu et sentis millor! Quan trobis el grup i la gent amb qui encaixis veuràs que et vas recuperant!
Fer l'esforç i posar morro a conèixer gent nova i apuntar-te a noves activitats val la pena!!!
Endavant
ELi AUlet www.interpersonal.cat