estic be de PES? començo a caure En l'anorexia?
Hola bones,primer de tot vull saber si el meu PES es adequat o estic grassaaa peso 39 i medeixo 1,50, i laltra cosa es que des de FA poc,per no engreixarme no esmorzo ni dino al colé,i masusta que caigui a lanorexia D: ajuda siusplauuu Algun consell per aprimarme??
Sara Bujalance

Hola Ninfa15! El teu pes està bé, estàs prima, no necessites aprimar res! De fet, si aprimes pots tenir problemes molt seriosos de salut, així que treu-t'ho del cap. I, si ni esmorzes ni dines, evidentment és possible que acabis tenint un problema tan seriós com l'anorèxia, així que fes els 5 àpats (esmorzar, dinar i sopar com a principals, i 2 complementaris, 1 a mig matí i 1 a mitja tarda), i fes-los bé perquè és la millor manera de mantenir un bon pes. Saltar-se àpats només farà que engreixis a mig/llarg termini perquè quan deixem de menjar, el nostre cos s'espanta i s'esforça en acumular greixos, amb l'objectiu de tenir reserves. Així que ja saps, menja bé, no et saltis cap àpat i molt important, parla amb la teva gent de confiança, amics i familiars, sobre com et sents i les teves preocupacions, ells t'ajudaran a sentir-te bé. Molts petons!!