No se que fer!
Hola!
Porto molt de temps quedant amb un noi més gran que jo (estem de liu). Ens portem super bé i ens ho passem genial quan estem junts, també podem passar-nos hores i hores parlant de les nostres coses i ens ajudem amb tot el que podem. El problema ha començat quan jo he començat a sentir algo més que una atracció física cap a ell; crec que m'estic enamorant. El més dolorós és que estic segurísima de que ell no vol cap relació seria amb mi perquè li agrada molt "anar de flor en flor". Les meves amigues m'han dit que li expliqui tot això i que el millor es que ens deixem de veure per un temps per oblidar-me'n d'ell però no vull que aquesta història acabi per sempre. QUÈ PUC FER?
InterPersonal

Hola zxcvbnm!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòlgoa d'Interpersonal.
Entenc que no volguis que s'acabi...en aquesta situació és molt important parlar i aclarir els sentiments er protegir-te i no fer-te mal. Fins ara segur que ha estat molt bonic, però no és culpa teva si ell al final et diu que vol seguir "anant de flor en flor", ´és natural que si les coses funcionen i segueixen els dos o un dels dos ( el que ho té més clar) vulgui donar un pas més!! En les relacions duraderes acaba pasant que es demana una mica més d'implicació i que un comença a sentir!
Per tant tens tot el dret de demanar si és recíproc i respectar els teus sentiments!
Una cosa que t'ajudarà serà pensar si et convenç el que et pot oferir una persona que vol anar de flor en flor. T'oferirà alguna cosa que valdrà la pena? Ell hi ha d'estar disposat i rendre la decisió de cuidar-te i cuidar la relació!
Et mereixes que t'estimin de veritat i et respectin, si no us poseu d'acord hauràs de valorar el risc de quedar-te amb una cosa a mitges tintes i que no et satisfà!
Cuida't!
Eli Aulet www.interpersonal.cat