holaqtal? :)
Hola! Gràcies per crear aquest consultori, la veritat es que ens ajudeu molt! :)
Doncs explico, fa poquet que estic sortint amb un noi i a mi m'encanta ell, però no estic gaire segura de si estic preparada per una relació (es la meva primera relació de parella). No sé crec que es una sensació de que no tinc llibertat, però no perquè ell no em deixi el meu espai, és perquè no estic segura de si estic preparada per estar amb algú... No sé si em podries donar algun consell... M'ajudaria molt de veritat :) Gràcies!
InterPersonal

Hola Carpediem!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies a tu per escriure'ns i pels teus comentaris, ens agrada llegir que les nostres respostes us ajuden! :)
A vegades l'amor no és suficient per estar amb algú i ens venen dubtes de si és el moment o no d'iniciar una relació. Si no et sents encara preparada, no et pressionis per estar amb ningú, no cal córrer. Et recomanem que reflexionis sobre el moment en el qual et trobes i valoris quins són els teus sentiments cap aquest noi. Posa en una balança els pros i contres, i valora cap a quina banda es decanta la teva balança. Pensa que quan decidim estar amb algú és per estar millor que sense parella.
Dóna't temps per pensar i veuràs com tu mateixa trobes la resposta als dubtes que t'han sorgit.
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat