fins quan em puc desenvolupar?????=))))))))))))))))))))))))))))))
soc una noia que li falten 3 mesos per fer els 17 anys. Faig una 85 de pits tinc la regla des dels 12 i estic molt preocupada, es el meu complexe mes gran i em fa ser molt insegura (el fet de no tenir pits).
Les meves preguntes son:
-Son considerats petits o normals? no diguis que no hi ha una mida perfecta ni re, jo nomes vull saber si estic dins la mitja o no:(
-Fins a quina edat em desenvolupare?? si estic a punt de fer els diset, aixo vol dir que no em creixeran mes, no? vull dir , es probable o no? pot ser que es quedin aixii?? o es mes probable que em creixin mes?? I sobretot: EN CAS QUE EM CREIXESSIN MES, QUANTES TALLES ES NORMAL QUE EM PUGUIN CREIXER MES A LA MEVA EDAT? podria arribar almennys a una 90, o ja es impossible?? :(
Estic desesperada siusplau responm'ho tot, no et saltis cap pregunta:( pf nose que fer.. estic amargada pq els tius no em volen pels pits.. els pits petits foten fastic i no son gens atractius, als nois no els hi agraden:((((( vaya merda
bueno deuuu i merciiii mil
Sara Bujalance

Hola kakbesha! Una 85 de pit és una talla normal, moltes noies tenen una 85, no t'has d'amoinar, en serio, estàs dintre de la normalitat. Els pits creixen i es desenvolupen fins els 18 anys aproximadament, així que és possible que encara et creixin una mica, no sé si com per omplir una talla més o no, però encara poden desenvolupar-se una mica. De totes maneres, pensa que l'atractiu dels pits no està només en la talla, també són importants la forma, la fermesa, el mugró.. i la resta del cos. A més, pensa que els nois es miren tot el conjunt i cada noi té un gust diferent, potser a molts els agraden els pits grans, però segur que n'hi ha que els prefereixen petits o simplement no s'hi fixen gaire, es fixen més en altres parts del cos com, per exemple, el cul. Molts petons!!