Estries :(
Hola! Aquests últims dos anys, el meu cos ha canviat bastant, i m'han començat a sortir bastantes estries i celulitis a les cuixes i cul, i ho trobo molt lleig. Però no entenc perquè m'han sortit perquè, si que es cert que una mica m'he engreixat, però no molt tampoc. M'agradaria saber si noies de la meva edat (17)tenen el mateix problema que jo i si és normal, o si això la gent, especialment els nois s'hi fixen molt:( Estic bastant obsessionada...
Graaacies:)
Sara Bujalance

Hola! Quedat tranquila perquè les estries i la cel·lulitis són del tot normals en el cos femení. A partir de l'adolescència pràcticament totes les dones en tenen, unes més i altres menys, però totes en tenen. La cel·lulitis surt pel fet de tenir més hormones femenines, i les estries surten perquè la pell cedeix de forma brusca, per això en edat de creixement surten, perquè el cos fa "l'estirón". La millor manera d'evitar les estries és hidratar bé la pell tant per fora com per dins, bevent prou aigua i posant-te crema hidratant. Pel que fa als nois, pensa que molts no saben ni què és la cel·lulitis o què són les estries... així que no, no s'hi fixen gaire. Pot ser que alguns sí que s'hi fixin, perquè cada noi té un gust diferent i cada noi es fixa més en unes coses que en unes altres, però en general no es fixen en això, sinó que es fixen en el conjunt de la noia, així que no pateixis. Molts petons!!