SOCORS
Fa una dies que ho estic vejen tot negre, es a dir que m'estic donante compre de que si jo em moris tot seguiría tot com esta ara.
Necessito ajuda!
InterPersonal

Hola,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Aquesta por que descrius és una de les grans pors de l'home, però aquesta afirmació no és del tot certa. És veritat que no hi ha cap persona imprescindible, i que tots som capaços d'adaptar-nos a noves situacions i noves pèrdues. Però per altra banda, les persones deixen empremta en els altres. És a dir, les persones que ens han estimat sempre ens recordaran. Sempre tindran una anècdota sobre nosaltres, sempre recordaran alguna frase que hem dit o miraran alguna fotografia nostra.
Per tant, intenta no ofuscar-te amb aquest tema. Ets molt important per les persones que t'estimen i això ho has de tenir present. Procura passar amb elles bones estones, tenir moments per riure i per crear nous records. Passa-t'ho bé! És la millor manera de VIURE!
Una abraçada!
www.consultajove.cat