Ja no puc més😫
holaa! Ara tinc 12 anys,peso 49,4 i medeixo 1'70. Sóc molt alta. Porto tota la vida menjant molt i fent esport. Però desde que vaig complir 12 anys....ja no menjo. Al pati sempre estic amb les meves amigues i em parlen tan que mai tinc temps per mejar. Sóc molt prima i alta. I em vull engreixar, crec que ja vaig fer una consulta d'això però a mi la resposta de "el que has de fer per engreixar-te es menjar de tot"
Estic d'acord, però jo ja menjo cada àpat: esmorzar,dinsr,sopar,berenar... Bueno que menjo però no tan com abans.
Hi ha moments que em donen ganes de vomitar. M'estic començant a preocupar-me i tal... I puff...nose que fer. Sempre em prometo a mi mateixa, "ara Et menjaràs el menjar costi el que costi".
Però al final...no ho acabo d'aconseguir. Intento mejar més però mai tinc ganes i no sé què fer.
Resumin...a mi sempre m'ha encantat el mejar, però ara que ja he fet 12 anys no mejo casi res. M'estic espantant, és normal no mejar aquesta edat?
Ajudaa❤️
Sara Bujalance

Hola! Perdre la gana un o dos dies pot ser normal, però perdre la gana durant tant de temps com t'està passant a tu no és normal i ens està indicant que hi ha alguna cosa que no va bé. Per això és molt important que parlis amb els pares i aneu al metge, ell/a revisarà el teu estat de salut per comprovar si tot està bé i et podrà donar una solució. Mentrestant, fes un esforç i menja els 5 àpats, i fent-los sencers. Si a l'hora del pati parles amb les amigues, mira de menjar al mateix temps que parleu. Molts petons!!