El meu gos
Hola!
Em dic Mariona, tinc 14 anys i fa 10 que tinc un gos a casa.
He crescut amb ell i s'està morint. Bé, l'haurem de sacrificar perquè ja està molt vell i les potes ja no li funcionen com abans. Em fa molta pena però sé que estarà a un lloc millor. Mai s'ha m'ha mort ningú important i tinc por de caure en depressió o no superar-ho.
Si em poguéssiu dir alguna cosa us ho agrairia moltíssim!
Molts petons des de Girona.
InterPersonal

Hola bonica,
Moltes gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Només les persones que han tingut animals de companyia poden entendre pel que estàs passant, ja que se'ls estima com un membre més de la pròpia família.
No cauràs en una depressió, però sí que passaràs per una temporada trista, que el trobaràs a faltar i que et farà mal. Tocarà plorar, ja que passaràs per un procés de dol. Deixa que les emocions vagin sortint i pren-te uns dies per estar trista. Podeu aprofitar aquests últims moments per tirar-vos fotos i potser, fer un petit àlbum.
Veuràs com mica en mica aconseguiràs recordar-lo amb un somriure.
Una abraçada molt forta de part de tot l'equip.
www.consultajove.cat