Millors amics liats
Hola!
Tinc un petit dilema de solucionar però no se com perquè tinc por de cagar-la. Fa poc que surto amb els meus dos millors amics alhora (noi i noia) i fa cosa de dos mesos em vaig enterar de que estaven liats i no em van dir res fins fa tres setmanes.
Ara estem molt bé i no m'ho vaig prendre malament que m'ho amaguessim. El problema és que ja no ens veiem mai, i no és perque no tinguem temps ni perque estiguem sempre ocupades perque de temps n'hi ha. Però es passa el dia amb el novio i ja mai ens veiem i quan ho fem ell també ve i faig d'espelma i ja n'estic bastant farta. Sempre queden ells dos i a mi em diuen que no poden perque han de fer deures. Entenc que son parella i els hi agrada quedar sols pero mentir-me no m'agrada que mho fagin.
No sé com dilsi que no m'agrada haver de fer d'espelma i que se que em menteixen, perque tot i quan em fa mal cada mentida que em diuen no els vull perdre per res.
No se que fer i necessito ajuda!
A-
InterPersonal

Hola bonica,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Repartir les estones lliures entre els amics i la parella no sempre és fàcil. És lògic que tinguin ganes de tenir algunes estones d'intimitat, però també tens tot el dret a reclamar el teu espai com a amics que sou.
Així que el millor és parlar amb la teva amiga i demanar-li alguna estona per vosaltres dues. També et direm, que potser és una bona oportunitat per obrir una mica més el teu rang de coneguts i conèixer gent nova amb qui puguis passar part del teu temps lliure. Com ho veus?
Una abraçada!
www.consultajove.cat