NANANA123
Holaaaa, ho sento per el títol però es que si no no m'enrecordo.
El meu problema es que no ho se si estic be de pes, aquí et deixo les meves dades.
Sóc prematura de 4 mesos, tinc 14 anys, medeixo 1'64, peso 39'5 kg, faig molt de esport, no m'ha vingut la regla i no estic desenvolupada i menjo com una lima.
Em podries dir si estic be de pes i per que encara no tinc la regla i per que no estic desenvolupada??
Gràcies, per adelantat.
:D
Sara Bujalance

Hola gisela.fm! El teu pes és baixet, però si menges de tot, variat, equilibrat, suficient (sense quedar-te amb gana), et trobes bé i el metge troba que el teu estat de salut està bé, no t'has de preocupar, ja que més important que el pes és la salut. Pel que fa al motiu pel qual encara no t'ha vingut la regla i no t'has desenvolupat és molt simple: el teu cos encara no ha fet aquests canvis, però segur que els farà, més tard o més d'hora, però els farà (hi ha noies que a les que la regla els ha vingut amb 15 anys, per exemple), així que tingues paciència. De totes maneres, el que pots fer també per quedar-te tranquil·la és preguntar-li al teu metge. Ell/a t'orientarà de forma més detallada. Molts petons!!