Confosa
Hola,
fa tres setmanes en unes colonies del cole em vaig liar amb un noi, tot va ser molt bonic, vam anar a la platja de nit. El "problema" es que té un any menys que jo. Per a mi no em soposa cap problema, perquè m'ha demostrat que és molt més madur que persones molt més grans. Desde aquell dia em tornat a quedar dos dies més, i cada cop m'agrada més. A més no parem de parlar tot el rato. Ens em dit moltes coses, però no em parlat de tenir res més, i per mi està bé, em sembla... El gran problema es l'estiu, ni ell ni jo estarem a barcelona en tot l'estiu, i només en pensar en això ja em demprimeix-ho. Em dit que quedariem tots els dies d'estiu, però tinc por. Tinc por de dues coses: la primera que em passi el que em passa sempre: que jo em cansi d'ell i fer-li mal, o bé com a vegades em passa, em quedi tonta per ell tot l'estiu. I crec que vaig pel camí de la segona opció i no vull petir. A més, jo vaig ser el seu "primer lio" i em estat parlant que no volem que s'acabi el que sigui que tenim, però alomillor jo m'encarinyo massa amb ell i ell no amb mi. Estic molt confosa. Em pots ajudar siusplau?
GRàcies.
InterPersonal

Hola anònima,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Ens alegrem molt de la teva història! És fantàstic si tots dos us sentiu a gust l'un amb l'altre i deixeu de banda aquesta diferència d'edat.
Per altra banda, ens demanes una cosa impossible: endevinar el futur. Nosaltres no podem saber com evolucionarà aquesta història. Per tal que una relació funcioni, totes dues parts hi han de posar energies i ganes! Sembla que tots dos teniu moltes ganes de continuar, oi? Doncs busqueu maneres de mantenir el contacte (potser haureu d'utilitzar les xarxes socials) i llavors ja veureu com evoluciona tot.
Evidentment que sempre hi ha el risc que un dels dos pateixi.... però si no ens arrisquem amb l'amor... serem persones de pedra... així que, tu tries quina postura agafes ;)
Una abraçada ben forta i a disfrutar de l'estiu!
www.consultajove.cat