el meu preciat avi♡
Mira, fa set mesos que el meu avi va morir. Jo ho vaig passar fatal. Fa uns mesos vaig comensar a plorar sense descontrol per ell. Sempre porto una pulsera, la pulsera que em va regalar al seu ultim nadal. I aixo feia que el sentis a prop, pero a l hora imputent perque no era aqui, amb mi. No ho superare mai, i el que vull es: com fer per recordarlo amb tendresa? I segona, hi ha alguna manera per ferli saber? (Semblara que estic boja pero necessito feru, mai li havia dit lu important que era per mi. Que sense ell tot es negre i horrible) Sisplau♡ i gracies!
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
És natural que et sentis així, la pèrdua d'una persona important no és fàcil d'encaixar. El dol és un procés que pot durar entre 1 i 2 anys, de manera que no et preocupis si encara et fa mal recordar-lo.
És molt bonic que portis la polsera que et va regalar. Estem convençudes que això et dóna més forces de les que t'imagines. L'única manera de fer front a una pèrdua és convivint amb el dolor. Sabem que fa mal, però és un procés que cal passar. Mica en mica serà menys dolorós. Ja veuràs.
Ens dius que t'agradaria acomiadar-te d'ell, així que et proposem un ritual: compra una llibreta ben bonica i dedica cada setmana a escriure-li unes paraules. Pots parlar dels records que teniu (fins i tot pots enganxar-hi fotografies junts), de les coses que t'han passat durant la setmana o de les anècdotes que t'han explicat d'ell. Fes d'aquesta estona un moment especial. Pot ser que al principi sigui dolorós, però veuràs com això t'ajudarà a viure sense aquesta sensació d'ofec.
Una abraçada molt forta per part de tot l'equip
www.consultajove.cat