és normal'?? >.<
És normal sentir-te marejada quan t'has provocat el vòmit?
Per què em sento malament quan menjo? i tinc ganes de vomitar? Mai he acabat de treure tot el menjar perquè una part de mi es sent malament per fer una cosa que sap que no és correcte, però l'altre part em diu que acabi el què he començat...
Vull aprimar i no sé... ser que no és normal vomitar...però no sé què fer..
Sara Bujalance

Hola! Vomitar és molt perillós per a la teva salut! Pots acabar a l'hospital! Els marejos volen dir que els vòmits estan perjudicant la teva salut, el cos t'està avisant! No ho facis més!. La única cosa que has de fer per mantenir un bon pes és menjar equilibrat i fer esport. Vomitar no aprima! (si coneixes a algú que està prim i vomita, ho està per altres motius, perquè vomitar ni aprima ni engreixa). Si hi ha una part de tu que es veu "obligada" a vomitar el que has de fer és parlar amb els pares perquè si no li poses solució pot acabar convertint-se en un trastorn de la conducta alimentària. Sé que pot costar parlar amb els pares, però ho has de fer. Un cop ho hagis fet t'hauràs tret un pes de sobre i podràs rebre la seva ajuda. Molts ànims i molts petons!!