M'aprimaré?
Hola, tinc un dubte, jo abans fara uns mesos menjava de tot, osigui tot el que em venia de gust i la quantitat que volia, pero ara ja fa temps que em cuido una mica més i ara ja no menjo greixos ni bolleria durant la setmana, només els caps de setmana, i jo pensava que al eliminar aquests aliments m'aprimaria, pero jo no hi veig resultat, això es veu a la llarga? Es a dir, si ara porto unes setmanes, mesos, sense menjar aquest tipus de coses, a la llarga aniré aprimant o em quedaré igual?
(medeixo 1,60 i peso 53)
Sara Bujalance

Hola! Els resultats d'una alimentació equilibrada es recullen al cap d'un temps (uns mesos). I recorda que els resultats d'una bona alimentació es noten no només en el pes sinó també en la salut. Pot ser que el teu pes es quedi igual perquè ja està bé com està, no necessites aprimar res. El que segur ha millorat és la teva salut (tot i que tu no ho notis directament). Recorda que una alimentació equilibrada no només implica consumir greixos i sucres amb moderació, sinó que també implica menjar de tot i variat, com marca la piràmide alimentària, no saltar-se cap àpat (allò ideal és fer-ne 5: 3 principals (esmorzar, dinar i sopar), i 2 complementaris (mig matí i mitja tarda)). I recorda també que és important fer esport de manera habitual. Molts petons!!