perduda amiga o novio
Hola! m'agradaria que m'ajudessiu! primer de tot gràcies per el treball que feu. :)
mireu tinc novio i portem 3 mesos junts, i be tenim una historia d'amor molt llarga i maca, i be ens estimem moltissim massa, i be creiem que durarem i tal... pero la meva millor amiga, a la qual em passat els millors moments i pitjors moments juntes, ens vam enfadar i vam anar perdent la nostre amistat. I laltre dia vam parlar i em va dir qe no podia mes, i que tries o ella o el meu novio, pero els dos no podien ser, i no vai triar a ningu, aixi que es va enfadar i sen va anar i em va dir qe aqi sa acabat i qeno la parles mai mes, ossigui diessim qe vai triar el meu novio i no ella, però clar em sento superculpable, crec que e fet malament i que havia daber triat a ella, però be també penso qe no està be fer triar a una persona perque son sentiments molt diferents, on no vols perdre ningu. be qestic super perduda i nose si e fet be o el que havia de fer i el ke e de fer ara. siusplaau ajudeemeee
(deixeume en anonim siusplau)
InterPersonal

Hola Holis,
Moltes gràcies! Ens encanta que ens digueu aquestes coses :)
Ostres, quina situació més incòmode! Tens tota la raó quan dius que ningú ens hauria de fer triar, ja que són sentiments molt diferents i tenir parella no hauria de ser incompatible amb tenir amics.
La veritat és que a vegades pot ser complicat repartir les "estones lliures" entre la parella, les amigues i un mateix! i no sempre és fàcil trobar l'equilibri.
No sabem si has pogut parlar amb ella, de com se sent i per què et demana això? Si pots, intenta parlar amb ella i ser sinceres l'una amb l'altra, parlant des del respecte i amb tot el carinyo que us teniu. Si ella té ganes de mantenir la vostra amistat, aquesta trobada pot servir per "reconstruir" les bases de la vostra relació. Si ho feu amb amor, respecte i amb molta cura, és possible que això enforteixi la vostra amistat. Però si ella no té ganes de reparar aquesta relació... ho hauràs d'acceptar.
Procura treure't aquesta culpabilitat de sobre, ja que tu no vas escollir i li vas explicar la teva postura. En aquest cas va ser ella la que va escollir trencar la relació...
Una abraçada i molts ànims!
Laia Sala
www.consultajove.cat