Mai ho he fet...
Hola, tinc 14 anys i mai me liat ni he tingut cap relació amb cap noi... Quant les amigues parlen del seu novio jo hem deprimeixo una mica perque mai n'he tingut i nose com fer-ho...
Com put fer que els nois es fixin una mica més en mi? O com en puc coneixer de nous?
InterPersonal

Hola bonica!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Has vist l'enquesta que van publicar l'any passat? Et deixem l'enllaç perquè hi facis un cop d'ull ;)
Com veus, encara que no t'ho sembli, hi ha molta gent que està en la mateixa situació que tu. Cadascú va al seu ritme. És important no tenir pressa per així poder disfrutar de l'experiència. Quan et trobis en situació veuràs que el teu cos és molt savi i ja et dirà el que li ve de gust. Recorda que hi ha tants petons com persones, per tant, no hi ha una única manera de fer un petó...
Sigues natural i espontània, no et preocupis pel que pensaran de tu! Per conèixer gent nova, pots provar d'apuntar-te a algun casal o activitats aquest estiu, o bé fer plans amb gent diversa (aquesta és la manera de conèixer amics dels teus amics).
i sobretot... Disfruta de les teves amigues i de la teva família! Fes coses divertides, riu i passa-t'ho bé! Aprofita aquest estiu!
Una abraçada
www.consultajove.cat