confosa
Hola
primer de tot agrairte lajuda
la m3va situacio en una mica complicada de explicar espero que lentenguis, un dia les meves amiges van decidir aixi com de broma dirli a un nen de la classe que ami magradava pero ell su va oendre encerio i llavorns les meves amiges em van dir que li dones una oportunitatja que ell ami avans mavia agradat i mages agradat que em dones una oportunitat po com que araa li agrado jo donarli uma oportunitat el cas esque desde quee li van dir que jo acceptaria sortiramb ell si mu demanes ell disimjulava i volia esquivar el tema iun dia despres vaig sentir que li deien a la meva amiga que ell no volia dirme res pro tampoc volia quedesapareges loportunitat llavorns li van dirk mu digues per whatsapp pro tampoc a sigut capaç fins que uns dies despres vaig veure que lideien a la meva amiga perel whatsapp que ell nno volia resamb mi, en el momemt qjeo vaig lleguir el cor sem va escungir i va aver un momemt que casi ploro pro em vaig aguantar nose perqueem vaig posarajxi si ami tampoc magrada esticmolt comfosa ara nose si maaggrada o no i ahir la meva amiga li va enviar un whatsapp des del meu movil diemli hola amb cors i tal i desde llavorns estic esperant la seva resposta perque ell no es que es conecti molt al mobil i desde que li va eenviar el missatgeestic mes amb la sensacio rara al cor nose si sel tinc com petit o a punt dexplotar tot ess molt confosa nose quina caraficarli a classe si defelicitat o de com nose ni el que em passa a part que tinc problemes a casa estic precupada per aixo necesito consell i crec que vosaltres algo em podreu dir
gracies 😙😙
InterPersonal

Hola Anònima!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies a tu per escriure'ns!
És del tot normal que estiguis confosa. Si aquest noi anteriorment t'havia agradat i de sobte te n'assabentes que ell et va al darrere, pot haver fet que el teu interès cap a ell torni a activar-se. Potser no podem parlar d'enamorament, però si de cert interés, per això et notes tan rara i no saps ben bé que et passa.
En el moment que ell va canviar d'opinió el cor se't va encongir, potser no t'ho esperaves. De totes maneres, el whatsapp que va rebre la teva amiga era d'ell o d'altres persones? És que no ens queda massa clar... i com sempre diem, mai sabem que sent algú si no li preguntem directament.
Dóna't temps per veure què sents tu exactament per ell, no et vegis pressionada pel que senti ell. Un cop t'aclareixis, decideix el que vols fer en funció dels teus sentiments. No t'amoïnis, que aquesta preocupació i neguit que sents de mica en mica anirà baixant.
Una abraçada ben forta bonica!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat