estic bé?
Hola adolescents!M'agradaria saber si estic bé de pes...
tinc 13 anys, medeixo 1,65 i peso 45,5
Bé, fa unes tres setmanes que no tinc GENS de gana MAI, i quan menjo em ve al cap la imatge d'una bàscula, em fa mal de panxa, faig exercici per aprimar perquè no em veig bé, quan puc llenço el menjar, miro els grams del menjar, em sento orgullosa quan baixo de pes etc etc...
Abans de que comencés tot això pesava 48,9.
Ja he parlat amb els meus pares i el dilluns aniré per primer cop a una nutricionista, estic nerviosa perquè sé que la nutricionista em dirà que m'haig d'engreixar i jo estic fent exactament el contrari, aprimar i això em posarà nerviosa i em frustrarà, ho sé.
Estic bé de pes, oi?
No em passa res greu, oi?
He fet bé al explicar-ho als pares tot i que em senti super incòmoda, oi?
Un petó!
Sara Bujalance

Hola! El teu pes és massa baixet, i això pot ser perillós per a la salut, per aquest motiu és molt important que mengis de tot, variat, equilibrat i suficient (sense quedar-te amb gana). El que t'està passant és greu, ja que pot tenir repercusions molt greus per a la teva salut i el teu creixement i, a més, pot convertir-se en un trastorn de la conducta alimentària, o sigui, en una malaltia mental greu. Has fet molt bé de parlar amb els pares! Has estat molt valenta i ho has fet superbé! Sé que en el moment costa, i és difícil, però un cop fet ja t'has tret el pes de sobre i pots rebre la seva ajuda. De fet, qualsevol cosa que et preocupi respecte al tema del pes i la gana parla-ho amb els pares, és la millor manera d'evitar un problema gros. Molts petons!!